fredag 19. november 2010

Vinnerene er trukket!

Tusen takk til alle som ville være med på give-away - så gøy:)
Jeg har ved hjelp av Random.org trukket 2 vinnere som får hver sin gave.


1. premie- valgfri toalettmappe:

Vibeke



2.premie- 1 par valgfrie magneter:

Yvonne


Gratulerer til begge to!
Jeg ser nå at timingen min var ganske dårlig, Epla-butikken min er nemlig stengt fra i kveld på grunn av julemesse. Jeg åpner den igjen på søndag, og da kommer jeg også til å legge ut en del nytt:) Men hvis dere to har mulighet til å stikke innom butikken min i løpet av ettermiddagen så er det bare å velge ut produkter og sende meg en link :)

2 kommentarer:

  1. grattis til heldige vinnere :D

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig! Tusen tusen takk :) Og så gøy at det har gått bra på messe! Sånt er moro :)

    SvarSlett