fredag 19. november 2010

Julemesse!

Nå er alle varene på plass på bordet mitt, og jeg er klar for julemesse i morgen og på søndag. Tok noen bilder når jeg var ferdig i dag, og så får jeg selvfølgelig ikke til å laste dem opp her..
Men hvis noen vil se, så ligger de på The Gift Shop sin Facebook-side.

Jeg var ferdig før klokka 8, og hadde egentlig tenkt å sy enda mer når jeg kom hjem siden jeg hadde så god tid, men endte opp med noen timer på sofaen i stedet. Så på X-factor og spiste spaghetti med skinke, sopp og hvitløk fra pizza- og pastasentralen.. deretter tok jeg et glass hvitvin og så en dokumentar.. var godt med litt fri fra symaskinen faktisk, spesielt når jeg har holdt på hvert ledige sekund hele denne uka. Og nå skal jeg legge meg - det har vært en laang dag så det skal bli godt å sove litt.
Så krysser jeg fingrene for i morgen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar