tirsdag 16. november 2010

Lange dager..

Nå begynner jeg å få det skikkelig travelt, det er bare tre dager til julemessen og jeg har ikke rukket å lage ferdig alt jeg hadde tenkt! Jeg har hele tiden trodd at jeg hadde kjempegod tid siden jeg meldte meg på allerede i juli.. men tiden gikk visst fortere enn jeg trodde.
Så det blir en travel uke - sitter med symaskinen fra jeg kommer fra jobb og til jeg legger meg.. ikke rekker jeg å legge ut så mye nytt i butikken heller.
Og så har jeg fått en del nye ideer - men vi får se hvor mye av det jeg rekker å prøve meg på før helgen..
Nå skal jeg ut og handle stoff, duker, heklegarn osv.. deretter blir det vel take-away ved symaskinen tenker jeg.. Sånne dager kan være slitsomme, men samtidig tenker jeg at jeg er kjempeheldig som har muligheten til å gjøre noe jeg liker, og samtidig tjene penger på det.

Ha en fin dag alle sammen :)

1 kommentar:

  1. Ja, tiden flyr ofte for fort... Håper du rekker å kose deg litt innimellom :-) Lykke til på julemessen!

    SvarSlett