tirsdag 11. januar 2011

Travle dager..

Har ikke hatt så mye tid til overs i det siste, derfor har det vært lite oppdateringer både her og i butikken.. men jeg lever fortsatt:)
Har det bare fryktelig travelt for tiden, bruker all energi på jobben og har enormt mye å gjøre med både nye arbeidsoppgaver og diverse prosjekter..
I går var jeg på jopbb i 14 timer og kom hjem kl 22 - så drakk jeg 4 glass vin og gikk og la meg.
Mannen min er innlagt på sykehuset for operasjon - så nå venter jeg bare på at han skal bli ferdig så jeg får høre hvordan det gikk.

Så i kveld er jeg helt alene hjemme, ungene er hos faren sin og mannen blir nok på sykehuset i noen dager, så i dag blir det ingen overtid og heller ingen symaskin - men bare meg, sofaen og vinflaska. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar