torsdag 6. januar 2011

Nyttårsløfter!

Jeg pleier aldri å ha nyttårsløfter, rett og slett fordi jeg ikke klarer å holde dem.
Men i år har jeg i hvert fall tenkt å prøve. Jeg skal ikke slutte å røyke, og i første omgang heller ikke trene noe særlig, men derimot skal jeg:

-Spise mindre popcorn, sjokolade og pølse på bensinstasjon. Og spise knekkebrød til frokost - hver morgen.

-Drikke mer. Ja, faktisk.I flere år har jeg vært den kjedelige som aldri gidde/ orker/ har lyst til å bli med på fest eller noe som er gøy. Og nå som jeg endelig synes hvitvin smaker godt, så hvorfor ikke?

-Få meg enda en tatovering. Jeg har tre stykker fra før, men det er ikke nok. Jeg har allerede fått time den 4.februar :)

-Ikke kjøpe noen nye stoffer på 3 måneder - jeg har altfor mye som ikke blir brukt :)

1 kommentar:

  1. Høres som bra og fornuftige løfter....
    ja kanskje ikke den om drikkning men når du liker hvitvin så er det jo bra å nyte det noen ganger - livet er for kort uten litt nytelse syns nå jeg :)
    Lykke til!

    SvarSlett