mandag 3. januar 2011

Godt nytt år!

Ser at det er en stund siden jeg har gitt lyd fra meg her inne.. jeg tok juleferie fra alt og åpnet ikke engang laptopen på flere dager.. rørte ikke symaskinen heller, trengte bare en liten pause.
Vi har hatt en fin jul, fikk masse fine gaver - blant annet en Sigma 105mm Macro<3
Så ble jeg syk på 1.juledag og ble liggende på sofaen.. så 16 filmer i løpet av 2 dager.
Nyttårsaften reiste vi hjem til mamma i Odda, jeg var på fest sammen med broren min og kompisene hans, men dro hjem tidlig..
Og nå er jeg tilbake på jobb - er kjempetrøtt i dag, men det skal bli godt å komme inn i normale rutiner igjen - har så vidt tørket støvet av symaskinen så nå er masse nytt på vei inn i butikken :)

Godt nytt år til alle sammen! .)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar