søndag 26. juni 2011

Rolig helg..

I helgen har jeg bare kost meg hjemme sammen med ungene.. har fått unna masse husarbeid og tilbrakt en del tid med symaskinen, og på lørdag var det selvsagt muffins og film som vanlig:)


Påfyll av kjøleskapsmagneter..


Det ble rosa muffins denne gang:) Kjempegode!


To nye tøykurver.


Og nye kjøkkenkluter til meg selv:)


Salget av uglenøkkelringer har gått over all forventning, så nå er det allerede på tide å lage noen flere..Det tar en del tid å lage disse, men regner med at de blir ferdige i løpet av uka.

3 kommentarer:

  1. Oi, så kreativ du har vært! Godt dere får tid til litt kos også :o) Nå skal jeg rydde og vaske hus før jeg reiser på festival til torsdag. Nå er det slutt på å være kreativ på noen dager her...

    SvarSlett
  2. Så mye flott, masse fine farger:)

    SvarSlett
  3. så flotte ting du har laget. elsker stoffet du har brukt på brødkurvene! ha en kjempefin dag videre..

    SvarSlett