torsdag 2. juni 2011

Favoritter fra stoffsamlingen

Det er jo ingen hemmelighet at jeg er stoffavhengig, og har en voldsom lidenskap for farger:)
I dag har jeg gått gjennom alle stoffene mine for å lete etter noe jeg kunne bruke til uglene mine, så da tenkte jeg at jeg like godt kunne dele mine absolutte favoritter:)


Dette stoffet blir jeg bare veldig glad hver gang jeg ser på:)


Jeg er blitt utrolig glad i disse søte kuene, jeg har både solgt masse ting i dette stoffet, og laget til meg selv. Har blant annet flere ku-magneter på kontoret mitt:)


Dette regnbuestoffet fra Timeless Treasures var så søtt at jeg måtte kjøpe 2 meter av det:)


Retro!


Og så var det disse koselige kattene da:) Har blant annet laget en del toalettmapper i dette stoffet, og de har vært veldig populære. Man må jo bare bli glad av å se på dem!


Disse to stoffene med rosa blomster er fra Jackie Shapiro , og jeg MÅTTE jo bare kjøpe dem:) RÅÅSA!!




Enda mer retro!


Og til slutt.. et fantastisk kaos av farger! Det er vanskelig å bruke dette stoffet til noe, så det blir bare liggende i hylla, men jeg digger det uansett :)

1 kommentar: