lørdag 22. oktober 2011

Verdens beste!

Jeg er så glad for at jeg har verdens beste familie som er kjempeflinke til å vise at de bryr seg om meg:) I dag kjørte mannen min for å hente ungene (de er hos pappaen sin denne uka) og så tok han de med seg ut i noen timer. De spiste middag på restaurant, og så kjøpte han masse nye klær til dem, og fotball-sengetøy og helt ny seng til minstemann:)

Så ringte han meg på vei hjem, og sa at han hadde levert ungene igjen og kom hjem alene. Jeg var på badet da han kom, og da jeg kom ut i gangen igjen så hadde begge ungene gjemt seg under trappa! Daniel kom frem først med et kjempefint kort til meg, og deretter Christian med en stor blomsterbukett!
De hadde skrevet inni kortet begge to, og øynene deres lyste opp når de så hvor glad jeg ble.
Jeg føler meg bare så utrolig heldig som har en sånn kjempefin familie rundt meg<3






Dagens gode gjerning x 2:
Vi støtter både organdonasjon og kampen mot brystkreft!

1 kommentar:

  1. Å, så herlig! Godt å ha en så god og snill familie. Etter hva jeg kan skjønne passer det seg med "God Bedring"

    Klem til deg!

    SvarSlett