mandag 24. oktober 2011

Oppskrift på uglene mine i Eplas julebok!

Endelig er Eplas julebok ferdig! I denne boken har 38 Epla-selgere bidratt med mange flotte tips og oppskrifter. Jeg har selv vært så heldig å få bli med i boka, med oppskriften på uglenøkkelringene mine. Håper mange kan få glede av den, uglene er veldig enkle og morsomme å lage, og de er perfekte smågaver:)
Jeg har ikke fått mine egne eksemplarer av boka ennå, men den dukker nok opp i postkassa i løpet av de nærmeste dagene. Gleder meg veldig til å se den:)

Boken koster kr. 149,- og du kan få kjøpt den her.




4 kommentarer:

  1. ..og jeg sitter med boka i hånda nå :)
    Kjempe flott bok med flotte bilder og oppskrifter.
    Flott blogg har du også, og uglene er kjempe søte
    Mvh Torunn

    SvarSlett
  2. De uglene der var bare dritstilige!

    SvarSlett
  3. It's perfect time to make some plans for the future and it's time to be happy.
    I've read this post and if I could I wish to suyggest you some interesting thihgs or
    advice. Perhaps you could write next articles referring to this
    article. I desire to read even more things about it!

    Takke a look at my website; blogging jobs online

    SvarSlett
  4. Nice pictures, thanks for your sharing, Can I share with you a website about gifts at công ty in quà tặng InLogo

    SvarSlett