torsdag 2. desember 2010

Og så jukser vi litt..

Jeg vet at mange er på leting etter et bra program til å lage mønster til korsstingsbroderier med, og da helst gratis, selvfølgelig. Jeg har sett litt på PC Stitch og hadde tenkt å kjøpe det, men jeg gidder ikke å vente i flere uker på å få en CD i posten.
Etter noen runder med Bittorrent, rapidshare og så videre, som resulterte i virus og formatering av laptopen, så kom jeg over et genialt program - WinStitch.
Det koster egentlig penger, men jeg oppdaget en liten "snarvei" for å likevel få fullt utbytte av programmet - selv om det er en demoversjon som mangler mulighet til å lagre og skrive ut.
WinStitch har nemlig en funksjon som gjør at man kan konvertere mønsteret til PDF og tilpasse det akkurat som du vil ha det, med forhåndsvisning, fargekart osv..- og derfra kan man lagre og printe så mye man vil:)

Demoen kan lastes ned her.


1 kommentar:

  1. Kuuult, eg holde på å laste ner! Tusen takk for tipset!! Ha ein fin dag videre!

    SvarSlett