mandag 29. november 2010

Rolig mandag..

I kveld har jeg endelig hatt litt tid til å bare slappe av.. jeg har sydd to lommebøker og pakket inn et par bestillinger fra Epla.. det er jo så gøy å pakke inn ting:) Og nå har jeg passert 250 solgte produkter, og er kjempefornøyd med det:)
Så har jeg ligget på sofaen resten av kvelden med et glass hvitvin og kranglet med broderiet mitt.. det kommer til å ta flere år, minst. Og i tillegg har jeg bestilt broderigarn i 150 farger o en meter med stoff.. har nemlig funnet et nytt, enormt prosjekt som jeg gleder meg til å begynne på:)
Men i dag var det ikke så gøy lenger når jeg plutselig satt der med broderinålen langt under neglen på tommelen, det var så vondt at tårene begynte å trille..
Så nå går jeg og legger meg, faktisk :)

1 kommentar:

  1. Auu... Å få noe under neglen er kanskje det vondeste som finnes! Ikke rart det ble (blir?) brukt som torturmetode!! Lurer på om det finnes juleplaster, for isåfall kan du jo prøve å sette på det. Fine plastre pleier å hjelpe mot det meste;)

    Ha en fin vinterdag! :)

    SvarSlett