tirsdag 16. august 2011

Smykker og sånt

Jeg har hatt en lengre pause fra symaskinen i det siste, jeg kjente at det etter hvert ble litt sånn at jeg satte meg ned for å sy fordi jeg "måtte", og ikke fordi jeg hadde lyst.. det føltes litt som å gå på jobb når man ikke har lyst. Så da måtte jeg bare pakke den bort for en liten stund, jeg vil jo ikke risikere å bli lei heller. Men nå kjenner jeg at jeg har lyst til å sy litt igjen snart, har jo allerede klippet opp en hel haug av de nye stoffene mine, så vi får se om jeg ikke får gjort noe med dem snart:)

I det siste har jeg gjort litt andre ting, som jeg vanligvis ikke pleier å gjøre. Jeg MÅ jo alltid ha noe å holde på med, jeg klør i fingrene etter å lage ting hele tiden, så jeg sitter en del i sofakroken og broderer eller hekler. Holder på med en del julegaver nå, greit å være ferdig i god tid!
Så har jeg prøvd meg litt på å lage smykker, da. Det vil si, jeg kan ikke akkurat definere dette som å "lage", for det er strengt tatt bare å tre en kulelenke gjennom et hull, og så er det ferdig:)
Men de ble jo litt søte uansett, da. Jeg elsker ugler:)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar