mandag 18. juli 2011

Endelig tilbake!

Jeg har tatt meg sommerferie fra alt nå en liten stund, både jobb, symaskin, nettbutikk, blogg og så videre. Nå bare koser jeg meg sammen med ungene, og synes det er fantastisk å endelig ha god tid til å være sammen med dem.. Har kronisk dårlig samvittighet og synes døgnet burde ha flere timer, eller ukene burde ha flere dager.
Jeg har jo faktisk bare ungene mine annenhver uke, og prioriterer selvfølgelig alltid dem når de er hjemme, men det blir liksom alltid så travelt. Jobber til 4 hver dag, så henter jeg dem på skolen og i barnehagen, hjem og lage middag, så er det evt. fotballtrening eller noe- og vips, så var den dagen fløyet forbi. Men det er heldigvis en hel uke til jeg skal på jobb igjen, så jeg skal kose meg masse sammen med ungene mine frem til da:)

MEN - de neste dagene har jeg masse prosjekter på gang som jeg gleder meg til å begynne på etter at de små har lagt seg på kvelden. Har fått masse nye stoffer, og i dag har jeg bestilt veldig masse ting og utstyr på Etsy - så da er det ikke så lenge til det dukker opp noe helt nytt i butkkken min!

Ha en fortsatt fin sommer alle sammen! :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar