tirsdag 14. desember 2010

Jeg har fått bilen min tilbake!

I går fikk jeg en telefon fra politiet, de hadde funnet bilen min som ble stjålet natt til lørdag. Den sto rett i nærheten av der vi bor - helt tom for bensin og med ødelagt motor. Men jeg er likevel kjempeglad for å ha fått den tilbake - mannen min kan fikse den, og det ville blitt MYE dyrere å kjøpe ny bil :)

Så nå har jeg endelig klart å senke skuldrene litt og tenke på andre ting. I går ble jeg ferdig med å handle alle julegavene på under to timer - så nå gjenstår det bare å pakke dem inn..skal se om jeg rekker det i kveld, og så skal jeg slappe av med en film etterpå:)
Jeg har tatt en liten pause fra symaskinen, det blir rett og slett litt for travelt enkelte dager.
Men nå venter jeg på masse nye, fargerike stoffer som jeg har bestilt.. så jeg regner med å fylle opp Epla-butikken med masse nytt rett etter jul:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar