mandag 4. juli 2011

Ferie og regnbuekluter!

Ferie er fantastisk.. og spesielt denne første uka, for jeg har absolutt INGEN planer. Skal bare kose meg hjemme sammen med mannen, sove lenge, se masse filmer og sy en god del. Nå har jeg tatt meg fri i hele helgen, men i kveld er det på tide å tørke støv av symaskinen.

Neste uke kommer ungene hjem igjen, så da skal vi ha enda to uker med ferie alle sammen.. og det skal bli godt å endelig ha god tid til å finne på masse kjekt sammen med dem. Det er ikke alltid så lett i en travel hverdag, og når jeg i tillegg har dem bare annenhver uke, så føler jeg at vi aldri har tid til noe som helst, og at jeg ser dem altfor lite.

Sånn ser det ut i sofakroken min når man er i ferie-modus (egentlig alltid, når jeg tenker meg om:) Mannen min klager alltid på at jeg bruker HELE sofaen (og den er stooor!) og lurer på hvordan det kan ha seg at jeg som er så liten kan ta så stor plass! Hihi:)



Jeg har heklet en regnbue-klut! Denne ligger ute i butikken min nå. Holder på å lage en til meg selv også, jeg er bare nødt å ha en sånn på kjøkkenet mitt:)
Denne er litt dyrere enn de andre klutene mine, rett og slett fordi de tar en del lenger tid å lage:)


2 kommentarer:

  1. Haha, det pleier mannen min også å si. Men ofte tar jeg hele leiligheten med mine 158 cm i HØYDEN;P Regnbuekluten var bare dødskul:D
    klem

    SvarSlett
  2. hehe....det med å bre seg ut over det hele tror jeg er en sånn hobby-sykdom...meget smittsom og vanskelig å bli kvitt!!! En skikkelig glad-klut du har laget!! må jo bare bli moro å vaske da !! god helg!!!

    SvarSlett