lørdag 25. juni 2011

Heklede blomster?

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på å hekle små blomster som jeg kan bruke til å pynte opp andre ting jeg lager med.. men jeg har ennå ikke funnet en oppskrift jeg kan bruke.. enten er det for vanskelig, eller rett og slett ikke helt sånn som jeg hadde sett for meg.
Jeg kan lese hekleoppskrifter, men trives best med å hekle de gode, gamle firkantede klutene foran tv-en, da slipper jeg å tenke:)
Så jeg lurer på om det er noen av dere som har en link til oppskrift på små, enkle blomster?
Blir kjempetakknemlig hvis dere har lyst til å dele den med meg! :)
Ha en fin lørdag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Har du vert inne på ravelry.com å søkt? Der er blomster i alle mulige varianter, men det er emst på engelsk da :)

    Håper du har en flott lørdag:)

    SvarSlett
  2. Garnstudio.no har fleire ulike, f.eks:
    http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=129&d_id=41&lang=no
    og
    http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=129&d_id=40&lang=no

    SvarSlett