tirsdag 19. oktober 2010

En liten oppdatering..

Nå er det altfor lenge siden det har skjedd noe her - er visst nødt å skjerpe meg litt ja.
Får skylde på at det har vært travelt i det siste, i tillegg har jeg en ryggskade som i perioder gjør det svært vanskelig å sitte på en stol og sy.
Men litt har jeg da klart å produsere - som dere ser har jeg heklet en del kluter.. til julegaver, julemesse, eget forbruk og så videre.




..og så var vi en tur i Bergen for noen uker siden, og da må man jo selvsagt handle litt på Stoff&Stil ! Her er noen av stoffene jeg kjøpte, i tillegg fant jeg en del garn, sytråd, stilige borrelåser i knallfarger og en kjempegod nakkepute.




..og så rydder vi litt i stoffsamlingen.. og roter enda mer, og rydder igjen, og gjør plass til mer. Jippi:)

Og så har jeg begynt å brodere, faktisk. Det har jeg ikke gjort siden barneskolen. Det er veldig gøy, men tar laaang tid. Jeg har egentlig ikke tålmodighet til sånt, så dette blir jo en utfordring.
Holder på med dette bildet her- se på de søte kattene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar